Intrebari frecvente


Care sunt modalitatile de plata pe care le acceptati?

Modalitatile de plata acceptate sunt plata online sau plata ramburs la primirea coletului.

Care este perioada de livrare a produselor comandate?

Durata maxima de livrare este influentata de disponibilitatea produsului. Daca acesta se afla in stoc, atunci poate ajunge la dumneavoastra in maxim 3 zile lucratoare. Pentru mai multe informatii accesati pagina livrare.

Cum ma asigur ca a fost plasata cu succes comanda mea?

Odată ce comanda a fost inregistrata, veti primi un email de confirmare si un sms. Acestea vor contine numarul comenzii si detalii despre procesarea comenzii.

Daca un produs nu se mai afla in stoc il mai pot comanda?

Daca un produs pe care doriti sa il achizitionati nu mai este in stoc puteti sa ne contactati pe adresa de email office@demoteks.ro sau la numarul de telefon +40 (766) 087 926.

Cum procedez daca doresc ca factura sa fie pe alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

La checkout aveti optiunea sa folositi o alta adresa de facturare.

Cum returnez un produs? 

Trebuie sa ne instiintati prin email/telefon la office@demoteks.ro/+40 (766) 087 926 in maximum 24h de la primirea coletului, veti primi un raspuns in maxim 3 zile lucratoare.